شیطان که رانده شد ازبهشت جزیک خطانکرد

انقدر آه کشیدم که ز جان سیر شدم .........صورتم گر چه جوان است ولی پیر شدم

شیطان که رانده شد ازبهشت جزیک خطانکرد

انقدر آه کشیدم که ز جان سیر شدم .........صورتم گر چه جوان است ولی پیر شدم

 

khande at ra be man

Labhayat ra baraye man

cheshmhayat ra be shoghe man

ashkha yat ra hargez

vojudat ra ta abad

shabname man..

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1386/02/12 ساعت 18:06

I wish I could speak my mind as magnificent as you do, my love. Asheghetam Pouriyaye man. I wish I could scream out and tell the whole world how in love I am with your mischievous smiles, your compassionate looks, your soft lips and the beautiful person that you are inside and how ecstatic and blessed I feel to know that they are only mineeee. Ta oonjayee ke dar tavanam bashe ghadreshoono midoonam eshghe man

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد