شیطان که رانده شد ازبهشت جزیک خطانکرد

انقدر آه کشیدم که ز جان سیر شدم .........صورتم گر چه جوان است ولی پیر شدم

شیطان که رانده شد ازبهشت جزیک خطانکرد

انقدر آه کشیدم که ز جان سیر شدم .........صورتم گر چه جوان است ولی پیر شدم

Im gonna live for ever, never gonna cry.

Only thing I fear,  im never gonna Die

Watch me goin up and never tell U why

I wanted U for myself and nobody else , just for that smile.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
پویا 1387/05/04 ساعت 02:42 http://ravabet.blogsky.com

زیبا بود . درود بر شما . روز به روز بهتر هم می شه .
وبلاگتون عالیه و خیلی به دلم نشسته و دلم می خواد که اگه موافق باشید باهم تبادل لینک داشته باشیم .
نمی دونم اگه موافقید ما رو با نام ۩۞۩ لوازم خنده و شوخی ۩۞۩ به لینکهاتون اضافه کنید . چون من دلم نمی خواد که با اسمی لینکتون کنم که شاید خوشتون نیاد بنابراین منتظر می مونم تا شما خودتون بهم بگید که با چه عنوانی شما رو اضافه کنم . من منتظر پاسخ شما هستم .

سلام. آقا یا خانوم. تو هم که مثل منی.با این احوالیاتت
جالبه کسی که به اسم پویا - در بالا نظر داده حداقل سعی نکرده که یک کمی توی این وبلاگ بچرخه تا بفهمه که موضوعات و محتوای این وبلاگ اصلا با شادی و خنده جور در نمی آد و بعدش از تو بخواد که با عنوان - لوازم خنده و شوخی- لینکش کنی
ای بابا چقدر حرف زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد