شیطان که رانده شد ازبهشت جزیک خطانکرد

انقدر آه کشیدم که ز جان سیر شدم .........صورتم گر چه جوان است ولی پیر شدم

شیطان که رانده شد ازبهشت جزیک خطانکرد

انقدر آه کشیدم که ز جان سیر شدم .........صورتم گر چه جوان است ولی پیر شدم

باید در راه خدا دل بکنیم

 

برایش گفت که چگونه سیسودیا و اله لویا به او خیانت می کرده اند، و او نیز که همیشه نسبت به آنان مظنون بوده، خشم خدا را حاکم گردانده بود،‌ سیسودیا را با تیر زده و دختره را به پیشنهادِ رکا از آن بالا به پایین پرتاب کرده بود

به نظر می آمد در لباس هایش شنا می کند. مثل مردی شده بود که به دنبال چیزی می گردد اما درست نمی داند چیست

در سفری که نسل ها به طول می انجامد با به

کارگیری علم اصلاح نژاد تولید مثل می کنند، به

این امید که شاید روزی بازماندگانشان در دنیایی

شجاع و نو زیر آفتابی طلایی ریشه بگیرند.

KESAFAT HAME JARO GEREFTE

IN MARDOM NEMIDUNAN BARE CHI ZENDAN

VAGHTI HICH KAS ARZESHE ZENDEGIRU NEMIDUNE

VAY BAR MAA>
VAY

biayim bare khodeman zendegi konim

baraye pedar va madaraneman

biayim maynaye marefat ra ye k  bare dige beyad biavarim

vaayyy ke delam tang shode bare zadgaham

,

تنها و بی کس در

 حال عبور از پل

زندگی به سوی

 مقصدی نا معلوم

 

 

 

شب آخر است

 امشب آسمان جور  ِدیگری است

ستاره من دیگر با من نیست

از خودم بیزارم

از او نفرت دارم

یک احساس سرد

مثل دستاش سرد و خونی

خدایا با من چه کردی

می خوام داد بزنم

وای بر من.

 

تا ابد بقض صدامی

 

 

 

Bedune to budan ham  bare khodesh Alami dareh….

Harlahze tu fekre to budanam bare khodesh alami dare.,

Khosh halam in virus az zendegit rafte

Ta toam beshi  mesle ghabla (lashi)

Agar to ghadre badaneto nemiduni

Chera man bayad bedunam,

ARZESH NADASHTI.

Im gonna live for ever, never gonna cry.

Only thing I fear,  im never gonna Die

Watch me goin up and never tell U why

I wanted U for myself and nobody else , just for that smile.