شیطان که رانده شد ازبهشت جزیک خطانکرد

انقدر آه کشیدم که ز جان سیر شدم .........صورتم گر چه جوان است ولی پیر شدم

شیطان که رانده شد ازبهشت جزیک خطانکرد

انقدر آه کشیدم که ز جان سیر شدم .........صورتم گر چه جوان است ولی پیر شدم

وقتی که قسم ها همه دروغ شده

 وقتی که دروغ ها همه قسم شده 

همه جارو  لجن  گرفته

هر کی می خواد یه جوری اذت استفاده کنه

مرام و مرفت نیست

خوب و بد فرقی نداره

ای خدا مگه نمیبینی

چشماتو باز کن

چشمای خونیه مردمتو  ببین

ببین و بشین

بشین و با من زار بزن................

نظرات 2 + ارسال نظر
گلسا 1386/02/03 ساعت 06:20 http://www.golsa.blogsky.com

سلام تو چرا اجازه نظر دادن و به نوشته هات نمیدی؟؟
دوست داشتم به نوشته هات نظر بدم.. مواظب خودت باش XX

[ بدون نام ] 1386/02/04 ساعت 00:38

پس از مرگم نمی دانم چه خواهد شد !

نمی خواهم بدانم

کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت

ولی بسیار مشتاقم

که از خاک گلویم سوتکی سازند

گلویم سوتکی باشد

بدست کودکی گستاخ و بازیگوش

و او یک ریز و پی در پی

دَمِ گرم خودش را

در گلویم سخت بفشارد

و خواب خفتگان آشفته را آشفته تر سازد

بدین سان بشکند در من سکوت مرگبارم را

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد